A Márkaerő kisregénye

Egy valamit azon nyomban tegyünk helyre: a Márka nem(csak) logo és nem(csak) arculat. Mint ahogy azt elsőre oly sokan gondolják:

  • Ráférne a márkánkra egy kis frissítés – dobja be a fiatalosan ambiciózus marketing vezető egy hosszúra nyúlt megbeszélés vége felé.
  • Benne vagyok! – csap le a kis színesre a főkönyv értelmezésétől elcsigázott ügyvezető. – Úgyis maradt egy kis elköltendő év végi pénz a kasszában. 
  • Hívom is a grafikust!- csillan fel a marketinges szeme, hogy ilyen könnyen átcsusszant a javaslata, pedig mindössze annyi történt, hogy a főnök kisebbik fia előző nap megint rákezdte nagy erőkkel:  “Apa, állati cinkes már ahogy kinéz a logótok.” 

A jól összerakott Márka ugyanis egy kis fiktív galaxis, ami senkinek nincs, csak nekünk.

És néhányan azok közül, akiknek én írtam a márkáját.

$

És hogyan készül el az én kisregényem?