Beszélgessünk!

Na, ebben hiszek.

A telefonban, azaz abban, ha két ember fesztelenül beszélget többek között szakmai és egyéb dolgokról. Majd egy vagy több személyes találkozóban.

  • Tudom, hogy ódivatú. Meg analóg.  Meg nehezen skálázható. 
  • Ugyanis könnyen meglehet,  hogy már a kezdet-kezdetén jó hosszan kell beszélgetnünk. Amíg nem értem úgy az Ön helyzetét, mint Ön, sőt.
  • Biztos vagyok benne, hogy az Ön marketing és/vagy kommunikációs problémáit  nehezen tudjuk egy űrlapba belesűríteni. Azt ki kell beszélni. Hívjon fel nyugodtan! 
  • Én mellesleg sok-sok okból a személyes megbeszélés mindent elsöprő és megvilágító erejében hiszek, ezért, ha úgy gondolja, akár az irodájában is szívesen meglátogatom.
  • Komoly pszichiáterek sem analizálgatnak Zoom-on, nemde? Nem véletlenül. Arra ott az a bizonyos dívány.

Hívjon!

Persze, az is lehet, hogy Ön nem beszélgetős típusú ügyfél. Előbb inkább leírná. Írjon, ha úgy gondolja! De a lényeg, hogy előbb-utóbb át kell beszélnünk a dolgokat, egyébként nem tudok segíteni.

Írja le, hogy mi a probléma!

    Vállalás

    Emlékszik még a Márkalépcsőre? (lásd itt)

    Vállalom, hogy a Márkáját eljuttatom a csúcsra, de legalábbis a 3. Lépcsőre.

    Megmondom, hogyan veszik észre, mitől lesz más és hogyan fognak megbízni Önben. (A 4. Lépcsőre való feljutás, azaz a szeretet megszerzése kicsit tovább tart)

    Árak

    Nincs kőbe vésett ár. Mindig egyedi feladat van, amihez egyedi ár tartozik. Egy teljes márkavilágot kitalálni nyilvánvalóan többe kerül, mint egy alapvetően jó márkához hozzátenni egy kampányt vagy egy közösségi média stratégiát. Egy biztos: Önnek nálam nem kell fizetni még 6 léhűtő munkatársért, cégautóért, fancy irodáért az Andrássyn. Csak azért az anyagért, ami előre fogja vinni a Márkáját.