Miért higgyen pont nekem?

Márkaépítész (külföldön Brand Architect) vagyok.

A márka tervezőmérnöke, belsőépítésze, sőt sokszor művezetője.

  • A világ sok nagy márkáján edződtem hazai és regionális terepen egyaránt: Colgate-Palmolive, Johnson and Johson, Nestle, Zwack Unicum, MOL, Pick, CIF, Domestos, Dove, Coccolino és sokan mások. Megjártam Londont és New-Yorkot. Beleláttam a legnagyobb marketing séfek (értsd: nemzetközi óriáscégek és reklámügynökségeik) vegykonyháiba, miközben ellesegettem a recepteket.
  • Mitől márka a márka? Melyik márka működik és melyik az, amelyik már kezdettől fogva bukásra van ítélve? Hogyan lehet összerakni olyan reklámot, ami nagyon nagy eséllyel hasítani fog? Mi üti szíven a fogyasztót?

A márkázás rendkívül komplex folyamat. Irtó sok részterületen kell otthon lennie annak, aki erre adja a fejét, hiszen egy Márka kialakítására az Ön üzletének minden egyes részlete hatással van. Ahogy mostanában oly divatos mondani:

Egy Márkaépítésszel megbeszélheti a komplett üzleti stratégiát, az árazást, a fogyasztói szegmentációt. A Márkaépítésznek össze kell tudnia állítania egy kutatási javaslatot, de leginkább értelmeznie kell az eredményeket. Ha úgy hozza a büdzsé, moderálnia kell egy fókuszcsoportos kutatást, de, ha erre nincs lehetőség,  olvasnia kell tudni a fogyasztók gondolataiban.  A Márkaépítésznek ismernie kell a fogyasztó, de akár a színek pszichológiáját, otthon kell lennie az online marketing összes válfajában, de a design-ban és a tipográfiában is. Végül pedig tudnia kell jó és ütős tartalmakat írni. 

Azaz egy bizonyos szinten mindenhez érteni kell , ami hatással van a Márkájára.

Közgazdaságtan

Marketing

Közvéleménykutatás

Pszichológia

Reklám/Kreatív

Design

Tartalom

Nem mindig voltam Márkaépítész

  • A nemzetközi reklám világából  jöttem.  Abból a világból, ahol egy csapat ember még sok száz munkaórát ölt egyetlen harminc másodperces reklámfilmbe, mielőtt egy másik csapat ember megszülte azt, hogy miről is szóljon az a film. Mindent patikamérlegen mértünk meg, hogy a legnagyobb hatást érjük el vele. 
  • Ezekben az években 100%-ig meggyőződtem róla, hogy a Tudomány ÉS Kreativitás  kombinációjával lehet győztes márkákat létrehozni.

Néhányan azok közül, akiknek már terveztem márkát

A Zsolttal való munkakapcsolatom sok évet ölel fel. Rengeteg kampányt találtunk ki együtt, ahol ő szilárd stratégiai alapokat biztosított a kreatív munkához. Legutóbb, mint a Kastner ügyvezetője kértem meg, hogy segítsen nekünk kidolgozni egy igen ígéretes nemzetközi márka platformot. Szeretek vele dolgozni, mert kiválóan érti a márkázás és kommunikáció legújabb trendjeit, és amit hoz, az mindig jóval több annál, amit egy stratégiai tervezőtől alaphangon elvárható. Kreatív fickó.

Tóth Andrea

ügyvezető igazgató, Kastner

Zsolttal több helyi és nemzetközi projekten dolgoztam együtt különböző kategóriákban, amelyekért én voltam felelős mint Marketing Igazgató. Gyakorlatilag a nulláról kellett létrehoznia márka- és kommunikációs koncepciókat. Minden esetben olyan javaslatokat hozott, amelyek nemcsak egyediek voltak, hanem látszott, hogy alaposan megismerte a fogyasztóinkat is. A koncepciói jól szerepeltek a fogyasztói kutatásokban is.

Jencs Bálint

ex-marketing igazgató, Prevital

Volt alkalmam belelátni Zsolt munkájába Prága, Varsó és Budapest között. Én vezettem a regionális kutatási teamet, amikor fogyasztókat faggattunk a régióban. Zsolt olyan figyelmet szentelt ennek, ami igazán ritka. Megvan benne a szakmai alázat. Aztán előjött egy briliáns alapötlettel , és köré különböző kivitelezéseket dolgozott ki. Ezeket is teszteltük: a fogyasztók imádták.

Mikusi Csaba

ügyvezető, Avanti Research

Az új Nagora márkaplatform fejlesztésébe vontuk be Zsoltot mint független márkaépítési tanácsadót. Bebizonyította, hogy alaposan ismeri a szépségipart, és nagyon izgalmas márkakoncepciókat terjesztett elő. Komoly tapasztalata van a blue chip márkák marketingjében, de a kkv piacot is jól kiismerte. Nálunk soha nem tévesztette szem elől, hogy egy kisebb vállalatnak milyen lehetőségei vannak a piacon.

Bedő Péter

ügyvezető, Nagora

Az utóbbi időben több olyan márkafejlesztési projektbe vontuk be a Zsoltot, amelyek kifejezetten nehéz diónak ígérkeztek. Néha sajnos lehetetlen határidőkkel kellett dolgoznia, de megoldotta a dolgokat, és nem is akárhogyan. Kifejezetten becsülöm benne, hogy soha nem száraz márkastratégiákat hoz, mindig van bennük valami kreatív szikra.

Bender Krisztina

ügyfélkapcsolati igazgató, ArvaliCom

A WG egy néhány éve indult waxing hálózat néhány üzlettel. A Zsoltot kértük meg, hogy találja ki és rakja össze az arculatunkat. Tudtuk, hogy nagyobb ügyfelekkel dolgozott a múltban, de azt tapasztaltuk, hogy mindvégig ugyanazzal az alázattal és profizmussal kezelte a mi márkánkat, mint amit elvártunk tőle.

Deák Brigitta

Wax and Go